بررسی گوشی htc wildfire s
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : ابوالفضل


HTC Wildfire S جانشین گوشی فوق‌العاده محبوب و مطرح Wildfire است. گوشی ارزان قیمتی که کیفیت ساخت بالای کمپانی HTC را به همراه داشت. Wildfire S تغییرات نسبتا زیادی نسبت به مدل پیشین خود داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت‌تر آن اشاره کرد. در حال حاضر HTC Wildfire S یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های رده متوسط موجود در بازار است. برای دانستن دلیل این موضوع، خواننده نقد و بررسی این گوشی باشید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : با باتری 105 گرم
پردازنده: ARM 11 processor, Adreno 200 GPU, Qulacomm MSM7227 chipset 600MHz
حافظه: - حافظه رم 512 مگابایت - حافظه رام 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive TouchScreen - اندازه 3.2 اینچ - 320 × 480
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 Gingerbread with HTC Sense - جاوا
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1230 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 360 ساعت - زمان مکالمه 7:10 ساعت
نام ها دیگر : HTC PG76110
HTC Wildfire S
:: نقد و بررسی HTC Wildfire S
کیفیت ساخت این گوشی بسیار بالاست و به محض اینکه گوشی را در دست بگیرید متوجه این موضوع خواهید شد. در مورد طراحی و ابعاد این گوشی تغییر خاصی نسبت به مدل پیشین مشاهده نمی‌کنیم ولی بر خلاف ظاهر گوشی، باطن آن تغییر چشمگیری داشته است. دقت صفحه نمایش 3.2 اینچی از 240x320 به 320x480 افزایش یافته است. این افزایش رزلوشن، تراکم پیکسلی صفحه نمایش را از 125 به 180 افزایش داده است که تغییر بسیار بزرگی محسوب می‌شود. اگر دو گوشی Wildfire و Wildfire S را در کنار هم قرار دهید، اختلاف دقت صفحات نمایش این دو گوشی به راحتی قابل تشخیص است. صفحه نمایش LCD موجود بر روی Wildfire S کیفیت بسیار خوبی دارد. تصاویر بسیار شارپ بوده و رنگ‌های تولید شده بسیار طبیعی و زنده هستند. روشنایی صفحه نمایش نیز بسیار بالاست که به کار کردن با گوشی در محیط‌های پر نور و یا در زیر تابش نور آفتاب کمک فراوانی می‌کند.

در زیر صفحه نمایش چهار کلید لمسی خازنی کنترل گوشی و در بالای آن گریل مربوط به بلندگوی داخل گوشی قرار دارد. در سمت چپ گوشی هیچ کلیدی وجود نداشته و در سمت راست آن کلید‌های کم و زیاد کردن صدا و پورت micro USB قرار دارند. در بالای گوشی نیز کلید پاور به همراه ورودی هدفون 3.5 میلی‌متری قرار دارد. در پشت، دوربین 5 مگاپیکسلی گوشی به همراه فلاش LED و بلندگوی اصلی آن قرار دارند.

HTC Wildfire S از سیستم عامل اندروید 2.3 به همراه رابط کاربری HTC Sense 2.1 استفاده می‌کند. این رابط کاربری بسیار سریع، روان، زیبا، ساده و در عین حال کاربردیست. HTC تمام سعی خود را کرده است که حداکثر استفاده را از توان این گوشی گرفته و در این کار به نظر ما بسیار موفق بوده است. البته در نظر داشته باشید که پردازنده 600 مگاهرتزی که در این گوشی قرار دارد، در بین گوشی‌های اندرویدی، جزو پردازنده‌های رده پایین محسوب می‌شود به همین نباید انتظار مالتی تسکینگ (اجرای چند برنامه به طور همزمان) یا انجام کارهای سنگین را از Wildfire S داشته باشید.

نقطه قوت رابط کاربری HTC Sense نسبت به رابط‌های کاربری گوشی‌های دیگر، تکمیل بودن است. HTC تعداد بسیار زیادی برنامه و ویجت به طور پیش فرض بر روی این رابط کاربری قرار داده است که نیاز شما را به نصب برنامه‌های مختلف به حداقل می‌رساند.

یکی از تنها نقاط ضعف این گوشی تایپ کردن با آن است. به خاطر وجود صفحه نمایش کوچک 3.2 اینچی، کار کردن با کیبورد آن به خصوص در حالت عمودی نیاز به کمی تمرین دارد مخصوصا اگر دستان بزرگی داشته باشید.

تماشای ویدئو بر روی Wildfire S به لطف صفحه نمایش با کیفیت‌تر آن، خیلی بهتر و لذت بخش تر از مدل پیشین است. البته سایز صفحه همچنان خیلی مناسب تماشای ویدئو نیست ولی با این وجود برای گذران وقت بسیار مناسب است.
نقد و بررسی HTC Wildfire S
:: نقاط قوت و ضعف

کیفیت ساخت بسیار بالا
صفحه نمایش بسیار خوب
مجهز به رابط کاربری بسیار کامل HTC Sense 2.1
دوربین خوب
قیمت مناسب
مجهز به محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass
پشتیبانی از فرمت ویدئویی XviD


پردازنده ضعیف
کیفیت پایین فیلم برداری
:: مدلهای مشابه





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 24641
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1